Uppmuntran

Tänkte bara ge er ett egotips! Vad ni ser här ovan är allt det som hänger ovanför min säng. Ni kanske undrar varför jag har två stora bilder på två barn? Det är så att jag i framtiden vill arbeta med barns rättigheter i världen, och de två bilderna påminner mig varje dag varför och vad jag kämpar för. Som ni ser har jag även en bild på Koffi Annan och det är för att han är min stora hjälte. I mitten är min Tanja tavla där jag har bilder på nära och kära (såklart en bild på Oskar med).

På de två lapparna nedan står det på den ena "Hur jag ska ta mig till FN" och på den andra ser ni ju. Att vakta till detta varje morgon är väldigt inspirerande! Ni behöver inte smycka väggen som jag har gjort men jag tycker att det är viktigt att ha uppmuntring i närheten.

Kramar!

/ Tanja


Din åsikt ♥
Postat av: puzzelkvinnan

Härligt..Det behövs människor som tar hand om alla stackars barn ,som inte bad om att få komma till världen.Bara här i svedala,finns det ett x antal.Lycka till!Jag rek.en film om just detta på.

www.piajlskonst.se hejsvejs

2010-03-22 @ 21:22:45
URL: http://puzzelkvinnan.blogg.se/

Skriv något trevligt här:

Namn:
Oh no, not you again!?

E-postadress: (bara synlig för oss :)

Har du en egen blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback