Mission impossible – make the Swedish people smile

Var ärliga, eller hur är ni trötta på alla modebloggar? Bloggar som bara speglar personers yttre och obetydliga saker som kläder! Här på smilgropen slipper ni alla obetydliga saker! Här kommer Tanja Hansson och Oskar Nilsson skriva om de glada sakerna i livet.


Oskar Nilsson, 11 snabba frågor

Finns Gud?
Gud är en låtsaskompis för vuxna

Var kommer barn ifrån?
Helvetet

Viker eller skrynklar du toalettpappret?
Skrynklar

Vad har du emot mänskligheten?
Att den är totalt jävla intelligensbefriad i allt för många fall

Borde vi utrota valarna?
Jag har ingenting emot feta människor.

Bästa känslan?
När man är bajsnödig och man PRECIS hinner sätta sig innan det kommer.

Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?

Spegel , spegel på väggen där. Gör mig till en vacker människa

Får jag ta dig på brösten?
Jättegärna, helst den högra

Hur slår du dina barn?
Livrem á la 40-tal

Om du fick göra vad du ville med Carola, vad skulle det bli?
Krossa henne med ett altare

Är du bög eller människa?
Homo... vad?


Tanja Hansson, 11 snabba frågor

Finns Gud?
Ja, Gud finns

Var kommer barn ifrån?
Storken?

Viker eller skrynklar du toalettpappret?
Skrynklar

Vad har du emot mänskligheten?
Människor som hatar och är okunniga.

Borde vi utrota valarna?
Nej!

Bästa känslan?
Att gå utanför Pennstation i New York och andas in avgaserna.

Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?

OMG, jag ser ut som ett troll

Får jag ta dig på brösten?
Nej... pervo!

Hur slår du dina barn?
Jag slåss inte

Om du fick göra vad du ville med Carola, vad skulle det bli?
Ge henne en välbehövd kram

Är du bög eller människa?
Människa med bögiga tendenser

Enjoy !

/ Tanja och Oskar


Din åsikt ♥

Skriv något trevligt här:

Namn:
Oh no, not you again!?

E-postadress: (bara synlig för oss :)

Har du en egen blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback