Min stora kärlek


Jag och min kompis Linda vid Madison Square Garden

Tänkte bara ägna ett inlägg åt min stora kärlek. NEW YORK! Jag har spenderat sammanlagt sex månader i New York och jag älskar staden. Jag känner mig hemma i New York och när jag blir en annan person där. I sommar ska jag och Oskar spendera några dagar tillsammans i New York och Washington DC. Vi ska ta in på ett hotel och sedan roa oss som man bara kan i USA. Får ta och skaffa ett falsklägg till Oskar med!



New York gör mig gott, väldigt gott. Och solbränd. Trodde inte att man kunde bli kär i en stad, men vet ni vad? Det går.

New York!!!!
Concrete jungle where dreams are made of,
There's nothing you can’t do
Now you're in New York!!!
These streets will make you feel brand new,
the lights will inspire you
Let's hear it for New York, New York, New York


Kram

/ en halvt sovande Tanja


Din åsikt ♥

Skriv något trevligt här:

Namn:
Oh no, not you again!?

E-postadress: (bara synlig för oss :)

Har du en egen blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback