Hjälp! En polis vill mörda mig!


(eham... mina ritkunskaper är inte bra, men det ska föreställa jag med nycklarna)

Idag var jag nära på att skada en polis! Men jag skyller det hela på polisen. Jag var ute och gick med mp3 på högsta volym och när jag är ute och går har jag alltid nycklar framme, i fall något skulle hände. (Jag hade överfallsarlam innan, men eftersom jag hela tiden råkade sätta igång det av misstag tog mina vänner det). I alla fall hamnade jag utan att jag märkte det på vårt industriområde i min lilla stad, och helt plötsligt stannar en bil med en man som kollar ut på mig. Det första jag gör är att skrika rätt ut och precis innan jag hugger honom med nycklarna ser jag att det är en polis i en polisbil...


Han börjar skälla på mig för att jag är ute och går ensam med mp3 i öronen och seda körde han mig hem och följde mig till dörren!

Thank God its friday!

/ Tanja


Din åsikt ♥

Skriv något trevligt här:

Namn:
Oh no, not you again!?

E-postadress: (bara synlig för oss :)

Har du en egen blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback