Dumma saker Tanja har sagt del 2

Jag åker väldigt mycket buss och då lär man känna busschaufförerna. I alla fall så hade jag en dag bestämt mig för att gå hem en dag men orkade inte riktigt hela vägen (3 mil).



Busschaufförern "Vad man hämtar dig på många olika ställen! Har aldrig hämtat dig här ute innan"
Tanja "Ja du vet, jag är verksam på många ställen"


Behöver jag ens skriva något?

/ Tanja


Din åsikt ♥
Postat av: Fackin' Bitch

haha vilka blåa män? Lägg ut en video eller en bild, dem kanske kan jaga bort grudge-flickan och hennes läskiga son!

2010-02-21 @ 13:10:46
URL: http://fackinbitch.blogg.se/
Postat av: Henrik

Hej!

Ta chansen idag, och var med i Veckans blogg på min

blogg. Vinnarna dras imorgon och får ligga en hel vecka.

Ta chansen nu på en gång, kommentera mitt inlägg:)



Ha en bra dag nu. Kram

2010-02-21 @ 14:04:46
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Skriv något trevligt här:

Namn:
Oh no, not you again!?

E-postadress: (bara synlig för oss :)

Har du en egen blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback