Bästa dagen i mitt liv



Jag har heller inte dött, men tvärtemot Oskar är min frånvaro pågrund av att jag snarare inte har ett liv. Det gör inget dock för jag är lycklig ändå! Jag tänkte också skriva ett sånt fint inlägg som Oskar gjorde men jag skulle säga samma saker. Ta chanser, var impulsiv och våga alltid hoppa. Det är värt det. Mitt livs bästa dag var när jag fick en privattur på FN, och det skedde pågrund av att jag tog en chans att dra till USA, och träffade Pablo FN-vakten.

För att inte beskriva detaljrikt kan jag berätta att jag fick se alla saker som de inte visar i turen. Jag satt i Ban-Ki Moons stol och läste hans anteckningar, jag fick gå in i säkerhetsrådet och även fick jag reda på lite hemligheter av några soldater som gjorde en ny resultion. Jag fick även träffa mannen som tar in praktikanter och han skrev in mitt namn och lovade att kolla extra på min ansökan om den kommer in i framtiden.

Det är svårt att förklara för mig hur mycket FN betyder för mig personligen. Men det som gjorde den dagen till den bästa i mitt liv var att jag kunde se mig själv sitta där i framtiden. Jag kunde se mig själv på FN och det är den bästa känsla någonsin! Pablo är den mest underbara människa jag någonsin träffat och jag kommer aldrig kunna tacka honom nog för den gåvan han gav mig.

Vilken är den bästa dagen i ditt liv?

Kramar

/ Tanja


Din åsikt ♥

Skriv något trevligt här:

Namn:
Oh no, not you again!?

E-postadress: (bara synlig för oss :)

Har du en egen blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback