Ångra aldrig något

"If only that someone was me
Jumping head first headlong without a thought
To act and damn the consequence"

Satt och lyssnade på en låt som heter Wild horses med Natasha Dedingfield och när hon sjunger de raderna tänker jag "det önskar jag med att jag kunde". Sen började jag tänka efter och insåg att jag är den personen. Hur många gånger har inte jag dragit iväg utan att tänka på konsekvenserna, tagit chanser, spenderat lite för mycket pengar för en kanske såkallat onödig resa eller bara  Men jag ångrar inget.


Harry Potter premiären i New York. Stod i sju timmar och träffade en massa underbara människor! Och ni ickenördar på armarna har vi "deatheater märket" :)
På flygplatsen påväg till London tillsammans med Caroline!


Eternal Twilight 2 i Northampton England, en Twilight convention.


Irland 2007, hade precis fyllt 18 och jag och en kompis åkte. Här står jag i Wiklow (världens vackraste ställe)

Det finns många saker jag ångrar att jag inte gjorde, däremot finns det väldigt få saker jag har ångrat att jag HAR gjort. Hoppas att jag hinner iväg på en massa andra äventyr innan min tid tar slut.

Hur är ni som personer? Tänker ni först och agerar sen? Eller agerar ni först och tänker sen?

Kram


Din åsikt ♥

Skriv något trevligt här:

Namn:
Oh no, not you again!?

E-postadress: (bara synlig för oss :)

Har du en egen blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback