The bitch is back


Glad påsk! (hade ingen bättre bild)

Eventuellt undrar ni om jag har dött men så är alltså inte fallet! Det är bara det att jag skaffade mig ett liv för ett tag, haha.

Måste bara berätta hur lycklig jag över mitt liv och hur mycket jag får uppleva. Sen jag tog studenten har jag spenderat två månader i USA och där besökte jag New York, San Francisco och Tahoe. Jag träffade personer ifrån hela världen som jag fortfarande håller kontakten med och fått ett vidare världsperspektiv. I december drog jag till Tyskland som au pair igen och lyckades få tag i världen finaste världfamilj och under min tid här har jag utvecklat min tyska enormt mycket samtidigt som min eng. har kompletterats. I februari mötte jag Michaela ifrån Sverige och vi har haft en underbar tid tillsammans och tack vare henne har jag träffat härliga amerikaner, irländare och engelsmän. Om ca 20 dagar åker jag till Springfield, VA och ska spendera nästan tre månder där och vad betalar jag för det? Ingenting! Självklart har jag världens finaste vänner där hemma också som jag är tacksam över.

För ett år sedan gick jag i skolan och var helt bunden till Sverige. Mitt tips till er som ännu inte tagit studenten är att verkligen göra någonting speciellt när ni har möjligheten till det. Jag kommer aldrig ångra att jag gjorde det!

/ Oskar

Din åsikt ♥

Skriv något trevligt här:

Namn:
Oh no, not you again!?

E-postadress: (bara synlig för oss :)

Har du en egen blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback