Samma visa varje morgon

Alltså jag hoppas att under min livstid uppfinns en sak som gör att man kan hålla koll på sina saker. Typ en liten grej (mobilform) som kan lokalisera alla ens viktiga ägodelar, som mobilen, busskortet, mp3 och nycklar. Då skulle jag varje morgon slippa paniken över att inte hitta dessa sakerna, och mitt liv hade blivit lättare.

Om du funderar på att bli uppfinnare så är väl detta en fantastisk sak? Det hade sparat mig många timmar! Tacksam för hjälpen!

/ Tanja


Din åsikt ♥
Postat av: Mentor Caroline

Men vi vet ju vad du skulle göra då Tanja, tappa bort saken som ska hitta dom andra prylarna..... :)

2010-04-12 @ 18:13:43

Skriv något trevligt här:

Namn:
Oh no, not you again!?

E-postadress: (bara synlig för oss :)

Har du en egen blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback