Priset som årets mamma går till....


See kids! I was cool once

Jag håller på att göra en minneslåda, vilket betyder att jag har den senaste timmen gått igenom alla brev, foton, dagböcker, prov och liknande. För det är lådan som jag en dag ska visa mina barn så de vet att deras mamma en gång faktiskt var väldigt cool. Under den senaste timmen har jag insett en sak om mig själv med... Jag sparar totalt onödiga grejer. Som ett prov i Matte B som jag hade fått IG i. Inte smart att lägga den i lådan. Skulle mina barn få se mitt betyg i matte kommer de sluta att lyssna på mig när jag förklarar för dem att matte är superduper viktigt. Undrar om det finns ett sätt att förfalska sina betyg... så man kan visa sina barn att man hade MVG i ALLA ämnen. Och att det är bäst för dem att de med skaffar det, annars sänder jag dem till ett internat, där de får äta soppa varje dag till middag (eller lever inte mitt val).

Känner verkligen på mig att jag kommer bli en bra mamma!

/ Miss cool


Din åsikt ♥
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-19 @ 14:28:02

Skriv något trevligt här:

Namn:
Oh no, not you again!?

E-postadress: (bara synlig för oss :)

Har du en egen blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback